proznosc

Wpis

poniedziałek, 12 marca 2012

Wpis bez tytułu

Nadal jestesmy bezdomni, choc juz za dzien, za dwa...

Ale, w ramach losowej kompensaty za aktualna sytuacje, dostalam probke najnowszej pomadki Lancome, with (in) love, High Potency Color, 322M coral in love.

 

Lancome rouge in love

 

Ciekawa probka, niestety jednorazowka, pomadka jest rozprowadzona miedzy plastikowymi wypustkami, i dosc latwo daje sie pedzlem (wersja pro) lub palcem (wersja moja) przeniesc na usta.

 

Lancome rouge in love

 

Kolare wyplynely w zeszlym sezonie, czy nawet wczesniej. W koralach wygladam strasznie, dlatego po paru probach (Teheran Chanel) dalam sobie spokoj, dochodzac do wniosku, ze predzej zlapie jakiegos ustowego wirusa od testerow w perfumerii, niz trafie na odpowiednia barwe.

 

Lancome rouge in love

 

Dlatego to Lancome powitalam z radoscia - o dziwo, jest to bardzo lagodny koral, taki akurat, jak byc powinien. Juz dawno odkrylam, ze, o ile Estee Lauder ma kolorowke dla cieplych typow, Lancome jakos zawsze w moje kolory trafia.

 

Lancome rouge in love

 

Juz bylam sklonna zastanowic sie nad zakupem, ale okazalo sie po paru godzinach, ze pomadka nieladnie, nierowno sie zjada (kawa) oraz wysusza usta. Mam juz rozne fajne buble typu YSL, z ktorymi musze sie bawic z balsamami itp, zeby nie strszyc ludzi na ulicach, Lancome wiec uprzejmie podziekuje. A szkoda, bo kolor fajny...

 

Lancome rouge in love

 

Na focie pogladowej ja w wersji do pracy pt mam za 5 min wyjsc oraz juniora wieszajacego sie na nodze (moje dziecko zapalalo wielka miloscia do pedzli - no przeciez skoro mama uzywa, on tez moze).

Szczegóły wpisu

Tagi:
Kategoria:
Autor(ka):
joannea
Czas publikacji:
poniedziałek, 12 marca 2012 12:22

Polecane wpisy

Trackback

Komentarze

Dodaj komentarz

  • Gość Elsa... napisał(a) z *.bb.online.no komentarz datowany na 2012/03/14 07:35:44:

    Ślicznie wyglądasz w wersji "zaraz mam wyjść"....:-)).....Ja w tej wersji straszę sama siebie nawet....:-o.....ale tan kolor szminki mi jakoś do Ciebie nie pasuje...wydaje mi się, że lepiej wyglądałabyś w jakimś zimniejszym odcieniu czerwieni....:-)

  • Gość Erato napisał(a) z *.internetdsl.tpnet.pl komentarz datowany na 2012/03/20 13:36:41:

    Ojjjj ale szkoda, że taka słaba ta szmina jakościowo! Bo w kolorze Ci pięknie! Powinnaś zdecydowanie szukać takiego koloru, nie w sposób oczywisty różowego ani czerwonego, delikatnego ale widocznego. Naprawdę super.

  • jan.szczepan napisał(a) komentarz datowany na 2013/11/26 11:52:58:

    Hmm, ciekawie zrobiona tak próbka, bo wygląda jak jakiegoś rodzaju karta podarunkowa. Z tego co jeszcze kojarzę, notariusze Katowice mają takie rozkładane wizytówki...też ciekawy projekt :) powodzenia i pozdrawiam!

Dodaj komentarz

Wyszukiwarka

Kanał informacyjny

Książka skarg i zażaleń: proznosc@gmail.com